مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 14:002023-11-15دانش

فارس من | کنکوری های هنر خواستار بررسی نمره علمی در کنکور شدند


برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی در این سامانه خواستار« بررسی وضعیت نمره علمی در کنکور سراسری گروه آزمایشی هنر» شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی در این سامانه خواستار بررسی وضعیت نمره علمی در کنکور سراسری گروه آزمایشی هنر شدند.

این کاربران در پویش خود آورده اند: با توجه به اینکه در گروه آزمایشی هنر رتبه 743 در منطقه را کسب کردیم اما سازمان سنجش بدون اینکه در ضوابط پذیرش دانشجو در گزینش فرهنگیان ذکر کند مبادرت به برقراری آزمون عملی کرده و چون در دفترچه ضوابط و پذیرش فرهنگیان نبوده، داوطلب علیرغم کسب نمره عملی به مصاحبه دعوت نشده است.

سردبیر این پویش در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: هر دانشگاهی برای خود ضوابطی دارد و باید این ضوابط در دفترچه انتخاب رشته آورده شود، سازمان سنجش یک آزمون عملی را در کنار کنکور سراسری برگزار کرد که این آزمون در دفترچه ضوابط پذیرش دانشگاه فرهنگیان نیامده بود.

* عدم اطلاع رسانی درباره مدرک عملی برای فرهنگیان وی افزود: نکته مهم این است که داشتن مدرک آزمون عملی در دفترچه ذکر نشده بود.

فرزند بنده با رتبه 743 در کنکور سراسری از کجا متوجه شود که در دانشگاه فرهنگیان باید مدرک عملی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من | کنکوری های هنر خواستار بررسی نمره علمی در کنکور شدند

فارس من | کنکوری های هنر خواستار بررسی نمره علمی در کنکور شدند